DÉ NIEUWE TATOEAGE TREND. (misschien zijn dit wel de meest artistieke tatoeages ooit.)

Voorheen verafschuwde ik tattoo’s. Dat kwam eigenlijk omdat ik nog nooit mooie had gezien. Sinds kort borrelt het dus steeds meer op, al die mooie plaatjes ook! Ik hoor zelf nog niet bij #teaminked, ik ben natuurlijk nog minderjarig. Voor vandaag vond ik het leuk om me te verdiepen in de nieuwe pareltjes van tatoeageland: watercolor tattoo’s!

Watercolor Pink Floyd tattoo by Bora Tattoo:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze eerste tatoeage bevat heel letterlijk watercolors, als een soort in het rond spetterende waterverf. Prachtig!

triangle rose silhouette - Google Search:

tatuajes de acuarela para mujeres 7:

Wat origineel en creatief, hoe bij deze tattoo’s felle en sprekende kleuren gecombineerd worden met geometrie. Wauw.

Watercolor butterfly tattoo by Tattooist River:

See this Instagram photo by @joicewang.nyc • 954 likes:

Watercolor Tattoos - Minimalist Tattoo Design:

Net echt, toch?

: Moon, Moon, Moo... . 하드 백업 중 오래된 작업들 몇개가 눈에 띄어서 올립니다. . #tattoo #tattooistdoy…:

Thoughts?

 

3 comments

  1. hetlevenvanstephanie · maart 12

    Mooi die watercolor 😄

    Liked by 1 persoon

  2. laurenfayb · maart 13

    Ik ben normaal geen fan van gekleurde tattoos, aar deze zijn echte pareltjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

