Deze limited edition Bodyshop producten wil je ALLEMAAL! (Geloof me, je wil ze echt)

bodyshop kerstprods.jpeg

De Bodyshop heeft weer leuke seizoensproducten uitgebracht. Zo zijn de prachtige adventskalender en de kerst-giftsets er weer dit jaar. Ook heeft de Bodyshop dus limited edition body butters, shower gels, shimmer mists en handcrèmes in de heerlijke geuren Frosted Berries, Vanilla Chai en mijn favoriet: Spiced Apple. Deze producten moeten zeker op je lijstje staan! Waarom?

 

 
Vandaag ga ik het kort hebben over Bodyshop’s body butter, en dan in het speciaal over de Spiced Apple uitvoering. Om eerlijk te zijn, is dit de eerste full size body butter die ik in mijn bezit heb. Ook heb ik hem nog niet zo lang, maar heb ik al ervaren hoe verzorgend de body butter is. Ik breng Spiced Apple het liefst aan ’s avonds na het douchen. Het fijne vind ik dat mijn huid de volgende ochtend nog heel gehydrateerd aanvoelt.

En dan moet ik nog beginnen over de geur:   ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bodyshop zelf omschrijft de geur van Spiced Apple zelf, als een geur van gebakken appel verwarmd met kaneel en verfrist met sinaasappel en witte bloemen. Daar is geen woord van gelogen. De geur geeft me absoluut een heerlijk kerstgevoel. Volgend jaar zal deze geur ongetwijfeld gekoppeld zittenaan de herinneringen van kerst 2016, als je begrijpt wat ik bedoel. 🙂

Dit product is dus zeker aan te raden als kerstcadeautje. Mij kan je er heel blij mee maken. Waar je me ook blij mee kan maken, zijn de andere twee geuren die ik eerder noemde. Deze zijn minstens zo Christmas-ish en zijn ook zeker aan te raden.

unique logo!

 

Geef een reactie

