De vetste chokers voor minder dan een euro! ALIEXPRESS HAUL

Hoi! Eigenlijk opende ik de aliexpress app omdat ik een hoesje nodig had voor mijn nieuwe telefoon. Natuurlijk vond ik allerlei andere leuke dingen. Ik heb dus wat leuke dingetjes die ik je graag wil laten zien!

Zoals ik al zei, ik had een hoesje nodig. Ik kocht er twee:

marmeren hoesje: €1,25   rosegold clear hoesje: €1,04


Daarbij heb ik maar liefst 3 verschillende chokers gekocht. Ik vond de trend geweldig en wilde dat ook eens uitproberen. Ik gebruikte mijn lieve zusje als model 🙂

basic oldschool choker: €0,18    velvet triangle choker: €0,22    vintage ‘veter’ choker: €0,27


Als laatst heb ik iets totaal anders gekocht, en vraag me niet waarom 😉

Dit is een gummybear-mal. Het leek me leuk om hier iets creatiefs mee te doen, al weet ik nog niet precies wat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

gummyberen-mal: €1,52


Dat was het weer voor vandaag! Toevallig verwacht ik nog een paar pakketjes van Aliexpress. Geef deze post in elk geval een like als je een tweede Aliexpress haul wil zien 🙂 .

Wat hebben jullie weleens op Aliexpress besteld?

unique logo!

Geef een reactie

