Wat weten jongens nou eigenlijk van beauty?

Vandaag heb ik Aidan gevraagd of hij me wilde helpen met een leuke post. Ik ga vandaag namelijk zijn kennis over beauty testen. Zou Aidan eigenlijk weten wat contouren is?

Ik vroeg Aidan waarom wij make-up dragen:

“Om jezelf beter te voelen, ook om je lelijkheid te verbergen of om indruk te maken.”

Natuurlijk hebben we allemaal onze eigen redenen. Ik gebruik make-up omdat ik het heel leuk vind om te experimenteren met make-up.

Aidan is 14 jaar en is ontzettend goed in gamen. Ook zegt hij zelf, dat hij goed is in woorden leren, exciting…

Ronde 1

Inspiration for Sophie Newport in Trying Sophie, a new contemporary romance novel from Author Rebecca Norinne Caudill: Ik: “Heeft ze make-up op of niet?”

Aidan: “Ja, toch?”

Ik: “Wat heeft ze op?”

Aidan: “Lippenstift, oog wimper sh*t, gezichtsspul voor de kleur ofzo.”

 

 

 

Ronde 2

Ik: “Hoe veel lipproducten denk je dat ik heb?”

Aidan: “Weet ik veel, drie miljoen miljard. Neh uhmm 7?”

Ik: “Ik heb welgeteld 27 lipproducten. Dat is niet eens veel: er zijn meiden die minstens 10 lipsticks hebben van elk €21,- per stuk.”

Aidan: “Oke, ik snap niks van meisjes!”

Ronde 3

Ik gaf Aidan 5 foto’s van voor ons bekende producten. Hij moest ze vervolgens in volgorde van laagste naar hoogste prijs zetten:

W7 Make-Up In The Nude Palette - Oogschaduw:

Volgens Aidan is dit product het minst duur en kost het €7,50

♡ NEW VIDEO IS UP: TUMBLR INSPIRED #OOTW! https://youtu.be/uc3RqFI27WE ♡ don't forget to subscribe!:

Aidan denkt dat de lipkit €17,50 kost en daarmee de tweede in het rijtje wordt. “Er staat Kylie op, dat doet me denken aan Kylie Jenner, dan moet het dus eigenlijk heel duur zijn..”

#jefreestarskinfrost are the best highlighters you will ever find on the market! I think they are way better than becca highlighters!:

“Dit is voor je wangbotten.” Het zal waarschijnlijk €32,50 kosten.

Essie: Parka Perfect:

“O! Is dit nagellak?!” €35,-

Swooning over the rose-hued neutrals and the variety of matte and shimmering pink shades | Urban Decay 'Naked 3' palette.:

“Dit is iets voor je wenkbrauwen. O nee, voor je oogleden. ” €50

Antwoord:

W7 In The Nude – €8,99 via boozyshop. Essie Parka Perfect – €13,95 via bol.com. Kylie Lip Kit & Jeffree Star highlighter – Beide $29 via de officiële sites. Urban Decay Naked 3 – €51,90 via iciparisxl


Zoals je ziet heb ik vandaag totaal iets anders in elkaar gezet. Het leek me leuk om een keer niet te serieus over beauty te praten. Neem dit dus vooral niet te serieus, haha.

Ik zie jullie volgende week zaterdag weer met een nieuwe blogpost!

unique logo!

 

One comment

  1. Trends met Denise · januari 2

    Super leuk❤

    Like

Geef een reactie

