Review: 3x W7 makeup!

Hey! Ik heb voor het eerst make-up van het merk W7 aangeschaft! Het gaat hier om de W7 contour stick in fair, de W7 Lip Legend (matte topcoat for lips) en het W7 The Naughty Nine oogschaduwpalette. Ik geef jullie vandaag korte reviews over de 3 producten:

W7 contour stick (fair)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JAA! Eindelijk kleuren die écht goed bij mijn lichte huid passen. Over de kleuren ben ik al helemaal tevreden. Nog een pluspunt: de contour stick is dierproefvrij!

Instructies volgens het doosje:

Step 1 highlight: Apply the highlight stick end to the middle of your nose, above the eye brows and above the cheekbones and chin. 

Step 2 contour: Using the contour stick end sweep under the cheekbones and both sides of the nose. Then sweep both sides of the forehead and temples and along the jawline.

Step 3 blend: To complete the look – blend in the highligted areas evenly

‘highligted’. Dat is hoe het letterlijk op het doosje staat, een beetje slordig is het wel. Een klein minpuntje is dat het sneller opvalt wanneer de highlighter gaat creasen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn beoordeling: 7/10. Het contouren met deze stick levert ondanks een paar minpuntjes een flawless face op!

W7 Lip Legend

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Instucties volgens het doosje:

Step 1: Apply your regular lipstick and blot with tissue. 

Step 2: Now apply your matte top coat for perfect matte lips

De substantie is heel anders dan bij een normale lipstick: veel minder creamy, het brengt zelfs een beetje stroef aan. Toch wordt de kleur van je lipstick er niet minder intens van. Het matte effect wat de Lip Legend geeft is prachtig! Ik ben daarom erg blij dat ik hem heb kunnen aanschaffen.

Mijn beoordeling: 8/10. Doet zijn werk prima, prachtige matte lippen in 2 simpele stappen!

 

W7 The Naugthy Nine

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
W7 slays again! Na onder andere ‘In The Buff’ weer een mooi palette van W7. Deze keer beperkt W7 zich tot 9 kleuren in een kleiner palette. Lekker compact. Nog een leuk feitje: dit palette is een heel goede dupe van Mac Burgundy Times Nine! Ik had niet verwacht dat ik de metallic kleuren mooier zou vinden dan de matte kleuren, ze zijn echt stunning. De pigmentatie is ook helemaal top; je maakt echt makkelijk en snel een prachtige look met dit palette!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Swatches met flits

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Swatches zonder flits

 

Mijn beoordeling: 9/10. Je krijgt 9 prachtige kleuren van hoge kwaliteit. En dat voor €5!

 

 

Vergeet niet om mijn blog even te volgen! Ik ben ook benieuwd hoe jullie W7 uitspreken: ‘wee zeven’ of ‘dabbeljoe seffen’ ?

One comment

  1. Trends met Denise · juni 26, 2016

    Super goeie blog! 💜

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

