Primark shoplog juni 2016

Hi! Voor het eerst heb ik voor jullie een shoplog op mijn blog! Ik ben naar de Primark geweest, maar eigenlijk niet veel gekocht. Toch ben ik best wel tevreden. Als je benieuwd bent, klik dan verder! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Suède t-shirt – €8,00

Dit shirt deed me denken aan een van de outfits van Kylie Jenner, waarbij ze een suède bodycon dress aanhad. Mij leek dit shirt erg leuk in de zomer, met een leuk spijkershort.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sloffen – €3,00

Jup, heeel iets anders. Deze leken mij perfect na een schooldag: Schoenen uit, sloffen aan. Heerlijk. En ze zijn ontzettend zacht!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LED lampjes in hartvorm – €3,00

Dit kocht ik als een cadeautje voor mijn zusje. Ik ben fan van dit soort lichtjes: ontzettend schattig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oogmasker – €1,50

Toen ik dit tegenkwam bedacht ik me hoe fijn dit kan zijn als je hem in koelkast legt voor je ‘m gebruikt, vooral in de zomer. Ook heb ik af en toe last van migraine; ik dacht dat dit wel van pas kon komen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wit t-shirt, v-hals – €5,00

Lekker basic, toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elastieken – €1,50

Deze zijn superfijn! Tip: Als ze uitgerekt zijn, doe ze dan even in heet water, ze worden weer normaal binnen enkele seconden.

Geef een reactie

