Perfect sleepover: essentials, voorbereidingen & tips!

Hey guys!

Vandaag heb ik weer iets heel anders. Ik heb namelijk vakantie, dat betekent veel tijd voor leuke sleepovers! Vandaag deel ik weer wat leuke tips en tricks voor een perfecte sleepover!

De voorbereidingen voor de host:

  • Als je weet wie je uit wil nodigen, is het tijd voor de datum en de rest van de voorbereidingen. Maak een whatsapp groep aan. Handig om alles samen in af te spreken.
  • Plan iets verder voor uit. Zo weet je zeker dat iedereen kan, en heb je meer tijd om aan benodigdheden te denken. Daarbij heb je ook even iets om naar uit te kijken!
  • Een hele planning is niet nodig, maar bedenk alvast wat leuke activiteiten. Zodat er geen kans bestaat dat jullie je gaan vervelen. Ik heb een paar ideeën:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

  • Ik vind het handig om de meeste spullen een week van te voren al in huis te hebben:

Processed with VSCO with t1 preset

 Voorbereidingen voor de gasten:

  • De enige belangrijke voorbereiding die je als gast moet treffen is het inpakken van je tas. Ik heb een lijstje gemaakt met een aantal essentials:

Processed with VSCO with t1 preset

unique logo!

One comment

  1. Trends met Denise · juni 26, 2016

    Hele handige blog! 💗leuk bedacht😘

    Like

Geef een reactie

