De ovale kwast!

Hoi!Processed with VSCO with t1 preset

Vandaag wilde ik je heel graag iets meer vertellen over mijn nieuwe ovale kwast. Dit is een wannabe Artisbrush, vandaag vertel ik je met een kort maar krachtige review of dit een echte Artisbrush dupe is:

Besteld op aliexpress -waar kan het ook anders- voor €1,75 :

Bekijk of bestel ‘m hier

Mijn mening

Toen ik mijn pakketje opende, was ik verrast. Ik had gedacht dat de kwast iets groter zou zijn. Bij nader in zien vind ik dit een ideale grootte, je kan overal goed bij (denk aan de neusvleugels, ooghoeken etc.)Processed with VSCO with t1 preset

Het is me ook opgevallen dat je met het gebruik van de ovale kwast weinig product verliest. De haren staan namelijk erg dicht op elkaar. Het verschil met de Artisbrush is dan ook, dat de haren van de Artisbrush iets langer zijn en de haren staan ook nét iets verder uit elkaar. Een echte dupe is het dus toch niet.

Hoe en waarvoor te gebruiken

De kwast is ontworpen als multifunctioneel. Waar je veel kwasten ‘deppend’gebruikt, gebruik je deze kwast vegend. Zo werkt hij het beste, het voelt ook fijn aan!
Voor deze onderdelen is de kwast het best te gebruiken:Processed with VSCO with t1 preset

  1. Foundation of bb cream

    Breng de foundation niet eerst aan op de hand, maar meteen verdeelt op het gezicht. Blend
    het uit met de ovale kwast.

  2. Concealer

  3. Contour

    Zet strakke lijnen met de ovale kwast, en blend vervolgens uit (uitblenden is makkelijker met een beautyblender).

  4. Blush, bronzer of highlighter

    Belangrijk is dat je maar heel weinig product nodig hebt!

 

 

unique logo!

2 comments

  1. ModaSplash · april 16, 2016

    Zo’n borstel zou me leuk lijken om een keer uit te proberen! X

    Liked by 1 persoon

  2. laurenfayb · april 17, 2016

    Leuke post 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

