12 lipliners uit China, hoe zijn ze?

Ik kwam thuis van een drukke dag school en hét pakketje lag op de keukentafel. Eindelijk! Ik schreeuwde het uit, mijn lipliners waren binnen.

Ik heb jullie in mijn vorige review gevraagd of jullie het leuk zouden vinden om   een review te maken over mijn lipliners, dus hier is hij eindelijk.

Ik heb vanaf eind oktober op mijn lipliners zitten wachten. Maar goed, ze zijn er. Twaalf lipliners met prachtige kleuren, elk 15 cm lang. Wauw, ik was meteen      verkocht. Lees snel verder, want ik kan niet wachten om je de swatches te laten   zien!


De set van 12 lipliners kostte mij €4,56, maar de prijs is alweer veranderd.

 

De kleuren

Ik was zó blij toen ik zag hoe mooi de kleuren in het echt waren, met name de kleur 10. Tien is ontzettend donker maar echt prachtig. De kleur 04 vind ik ook erg mooi. Ik vind de nude tinten en de donkere tinten er wel echt uit springen. De wat ‘rozere’ tinten vind ik wat minder, maar zijn naar mijn mening beter om te dragen in de zomer. Ook ben ik heel blij met dat de kleuren zo mat zijn, echt heel mooi! Dus betreft de kleuren ben ik absoluut tevreden.

De kwaliteit

Er wordt beloofd dat de lipliners waterproof zijn, maar ik geloofde er eigenlijk niets van. Ik had ooit een lipliner van Essence gekocht die longlasting zou zijn, dat was toen niet het geval. Bij het plaatsen van deze bestelling had ik er ook niet zo veel vertrouwen in. Toch was ik aangenaam verrast.

Ik droeg de kleur 10 een hele dag, en heb hem slechts één keer bij moeten werken, dat was na het middageten. Ik had die dag een wedstrijd en dronk dus ook veel water. De lipliner bleef prachtig en onaangetast zitten.Processed with VSCO with t1 preset

Ook geven de lipliners veel pigment af met weinig moeite. Ze brengen dus makkelijk aan, maar niet heel egaal. Dat zou kunnen komen door dat ik last heb van een paar velletjes op mijn lip, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

 

 

Dit was het eigenlijk alweer! Ik heb echt al heel lang niet geschreven, ik baal er echt van! Maar ik ben bezig met een leuk project, waar ik hopelijk binnenkort wat over kan vertellen!

 

unique logo!

 

 

 

 

 

4 comments

  1. Roswitha · februari 24, 2016

    Ik ben erg benieuwd. Op welke website heb je ze besteld? Liefs Roswitha

    Liked by 1 persoon

  2. Trends met Denise · april 14, 2016

    Super leuk! hele mooie kleuren ook<3 Als ik ze ooit voorbij zie komen ga ik ze zeker bestellen xx

    Like

Geef een reactie

