Vacillante des bougies

 Hey!

Ik heb voor mijn gevoel lang niet geschreven, sorry daarvoor. Ik heb nog even vakantie en heb tijd vrijgemaakt om een klein stukje te bloggen. Over een paar weken heb ik een review van wat leuke producten van de webshop Banggood.


 Wie hele goede cijfers staat bij Frans, weet misschien wat de titel betekent. Pff nee ik heb gewoon Google Translate bij de hand. Anyway, gisteren zag ik twee velletjes metallic tattoos in mijn kamer liggen. Die had ik afgelopen zomer gekocht. Aangezien ’s winters je hele lichaam bedekt is met warme winterkleding, dacht ik dat ik niet zo veel meer aan deze tattoos zou hebben.

Ik weet niet zeker of ik dit ooit al een keer op Pinterest had gezien, maar ik ben dol op dit idee:

Het enige wat je hoeft te doen is zo’n plaatje afknippen en het met een nat servetje of washandje op de kaars aanbrengen. Net zoals je dat zou doen op je huid. Mijn metallic tattoos heb ik voor denk ik €1,- bij de Action gekocht, maar ik weet dat je ze ook hebt bij de hema. Ik vind dit zo leuk omdat je het helemaal kan doen zoals jij zelf wil, en het maakt kaarsen een stuk leuker.

Thumbs up als jij nog metallic tattoos hebt liggen! See you x

Processed with VSCO

Mijn camera weigerde mee te werken 😦

Geef een reactie

