Outfit favorites #3

Hey!

Ik heb mijn laatste outfit samengesteld bij de  H&M. Vandaag heb ik voor een casual outfit gekozen. Ik zou dit persoonlijk niet naar school aan doen, maar voor feestjes vind ik dit onder andere heel erg leuk. Omdat de tas, de schoenen en de jurk al redelijk donker vind, leek het me leuk om er een gekleurde halsketting bij te dragen. Dit zijn alle prijzen:

Jurk: 40,-
Shopper: 25,-
Enkellaarsjes: (afgeprijsd op de webshop) 20,99
Roze halsketting: 8,-

halsketting 8,-enkkellaarzen 20,99shopper 25,-jurk h&m 40,-

“Style is a way to say who you are, without having to speak”
Geef een reactie

