Outfit favorites #2

rugzak 30,- trui 25 tuinbroek zalando 65,-

Dit is de tweede outfit die ik bij elkaar heb gezocht. Deze keer heb ik gekeken op zalando . Dit vind ik een fijne webshop omdat je er verschillende merken vind, en de verzending altijd gratis is. Deze outfit is wat duurder dan de vorige. Als je ‘m te duur vind maar toch graag wil hebben, ik heb bij de primark alternatieven gevonden voor een lagere prijs.

Tuinbroek: €65,-
Trui: €25,-
Rugzak: €30,-
Armband: €13,-
Ik vind dit echt een outfit die je voor van alles kan gebruiken. Voor naar school zou ik het ook absoluut aantrekken. Ik heb er geen schoenen bij gezocht omdat ik vind dat er meerdere opties mogelijk zijn. Als je de broekspijpen een klein stukje oprolt kan je er vrijwel elke schoen onder aan doen. Als je deze outfit leuk vind, kan je natuurlijk een duimpje omhoog doen!
Laters baby!
One comment

  1. Trends met Denise · april 14, 2016

    Deze is echt super leuk<3

    Like

Geef een reactie

